Onze stichting is én blijft een non-profit organisatie. Alle dingen die Stichting Missing In Action (MIA) onderneemt zijn geboren uit onze 'drive', waarbij wij maar één doel nastreven; het terugvinden en bergen van vermiste soldaten.

Hulp is niet vanzelfsprekend en dat zijn wij ons zeer bewust. Stichting Missing In Action (MIA) is afhankelijk van personen en instanties die in ons doel geloven en ons willen helpen ons doel te behalen. Alles wat Stichting Missing In Action (MIA) onderneemt brengt kosten met zich mee. Bij een project zal er bijvoorbeeld onderzoek moeten worden gedaan en soms moet er documentatie worden aangeschaft voor onderzoek. Daarbij zullen we potentiële veldgraflocaties en diverse instanties moeten bezoeken, wat weer vervoerskosten met zich mee brengt.

#donateaspade - #schenkeenschep
Voor graafprojecten hebben wij voldoende gereedschappen nodig. Hieronder een lijst met spullen die wij gebruiken en waar u ons mee kunt helpen. Mocht het zijn dat u ons gereedschappen wilt schenken, dan waarderen wij dat zéér! U kunt klikken op de link om het gereedschap te bekijken wat wij zoeken. Mocht u willen schenken dan kunt u het gereedschap betalen in de webshop van de leverancier en direct naar ons adres laten sturen. Het adres waarnaar de goederen kunnen worden gestuurd is ons statutair adres:
Stichting Missing In Action (MIA)
Zuider Parallelweg 61
6882AJ, VELP (GLD)

Aantal   Omschrijving Webshop Link
2 Aluminium Transportkrat
2x Gedoneerd, nog 2 benodigd.
1 Black ADA Gladius Schep Link
1 Black ADA Hand Zeefschep Link
2 Black ADA Maximus 70cm Schep Link
2 Black ADA Maximus Extended 80cm Schep   Link
2 Black ADA Stingray Hand Schepje Link
2 Black ADA Ripper Stingray Hand Schepje Link
2 Geologenhamer 565 gram Link
4 Kleine Houweel Glasvezel Link
1 EUROM Generator GE2501 Link
  Outdoor Waterbestendig Kompas
Donatie door Koos en Leni Dam. www.koosdam.nl.

2 Troffel met punt Link
3 Metalen Zeef Link
1 Kunststof Jerrrycan 20 Liter Link
3 Afdekzeil 3x4m 100gr/m2
2x Gedoneerd, nog 3 benodigd.
1 Verbandkoffer BHV Model Link
  30m Landmeter
Donatie door Koos en Leni Dam. www.koosdam.nl.

Wilt u toch financieel steunen, dan kunt u een gift overmaken op;
ING Bankrekening: NL25 INGB 0683677977
Ten name van: A.M. de Louw, Alphen a/d Rijn
Onder vermelding van: Uw (bedrijfs)naam en adresgegevens.
Bank Identifier Code (BIC/SWIFT): INGBNL2A
International Bank Account Number (IBAN) NL25 INGB 0683677977

Laat bij iedere gift alstublieft uw (bedrijfs)naam en adres achter. Wij zullen u dan, mocht u dat willen, bedanken met een vermelding op deze website.